Om meg

Bildet mitt
Jessheim, Akershus, Norway
Jeg bor på Jessheim, Har 3 voksne barn ,samboer og en katt. Trives aller best når jeg kan være kreativ. Hyggelig at du stikker innom å hilser på. :-D

lørdag 25. februar 2012

Bordløper

 En bordløper med noen av de nye stoffene jeg har fått. Måtte lage noe vårlig og stemor er vel VÅR. Nå har det jo også vært deilig vårvær her på østlandet i noen dager. Herlig!! Dette mønsteret sydde jeg første gang for sikkert 20 år siden, men jeg synes det er like fint nå.
Her ser dere stoffene jeg har brukt. Fine ikke sant.

2 kommentarer:

  1. Så lekker løper du har laget :-)
    Mange flotte stoffer du har.
    Ønsker deg en kreativ og fin uke.

    SvarSlett
  2. Nostalgisk gjensyn. Denne sydde jeg også for 20 år siden. Da var den i julestoffer. Den gjorde seg veldig godt i fargene du har valgt her.

    SvarSlett

Setter stor pris på at du legger igjen et spor etter deg. :-)